tisdag 8 december 2009

Kvällens överraskning.

Ohwäck, va äckligt!! Möglat bröd till kvällsmat! Ja, det var vad som bjöds här ikväll. Fick reda på det nu och magen vände sej. Ett jäkla mullande i den...

Kom hem från jobbet, fruktansvärt hungrig. Jag är inte att leka med, när jag är i det stadiet. Mamma brukar se det i ögonen på mej, säger hon. Det var väl dom ögonen som mötte stackars Leffe. Han sa ingenting, utan tyckte väl att det var bäst att jag fick i mej mat.Han handlade rätt i situationen. Men ändå, han visste att brödet var möglat!!

Hur som helst, jag har ätit stekt ägg på möglad smörgås!! Kanske var tur att jag dränkte den i stekpannan och hade en halv tub med majonäs på det hela. Glupsk som jag var, kände jag ingen bismak. Nu efteråt är jag mätt, men med en mullrande mage=)

Leffe har nu varit och inhandlat färskt bröd så jag ska få en god frukost imorgon iallafall ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar