måndag 7 december 2009

Ang. mitt förra inlägg så har klumpen i magen faktiskt försvunnit. Iallafall nästan... Är fortfarande arg på mej själv, men jag har lärt mej något på detta också.

Säga vad man vill om norrmän, men dom är ändå lätta att ha att göra med. Dom (flesta) är ganska flexibla. Särskilt den stackars norrmannen jag pratade med idag....
Han tog det med ro och tyckte väl att det gick bra att vänta några månader. Helt otroligt!! Hade det varit jag så hade jag nog blivit ganska arg och besviken.

Dagens lärdom: Kolla alltid upp ALLT in i minsta detalj, innan man lovar att fixa!!

3 kommentarer:

  1. Klart att norrmän är lätta att ha o göra med....dom bor ju grannar med oss värmlänningar..

    SvaraRadera
  2. he,he ja det har du förbannat rätt i Gunnar =D

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att det gick "bra" ändå. Människor m förståelse är alltid lättare å ha att göra med. Och det är ju åt misstagen vi lär oss..! Han lärde sig säkert ngt han med.

    Kram

    SvaraRadera