fredag 11 december 2009

Äntligen en hel natts sömn, tack vare Boork.

Så skönt att somna i normal tid och vakna utvilad. Har sista dagarn haft problem med detta pga av jag somnat på sofffan efter jobb. Det ska så lite till för att natten ska bli förstörd. En halvtimme på soffan gör att jag ligger vaken halva natten till sådär två-tiden. Detta gör att man kommer in i en ond cirkel. Var lika trött igår när jag kom hem, landade i soffan och tittade på hockey. I periodpausen var jag så nära att somna. *visar en 3mm mellan tummen och pekfingret*. Långt bort hör jag Leif Boork babbla på. Han spyr galla över "Bengan". Borken tycker att Bengan är för flat och inte har varken visioner eller spelide' klart för sej. Nu börjar vaknar jag till!! Efter "Boorks minut" komer Bengan in i studion och Borken fortsätter då att gå på. Bengan försvarar sej bra tycker jag, eller gör iallafall så gott han kan. Han verkar minst sagt besvärad, stackarn.
Nu är jag riktigt vaken!!!!
Kanske Bengan borde bytas ut, vad vet jag? Men det anser jag, att Boork inte är rätt man att bedömma. Vad har han själv lyckats med som tränare?? Tog Sverige till en final -84 typ.....
Sen har han rätt att tycka, självklart, men att gå på så som han gjorde igår, nej!!

Men tack till, Leif Boork!! Nu har jag hamnat rätt på sovkontot igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar