måndag 7 december 2009

Aldrig att jag skulle till Ullared!

Men jag är inte sämre än att jag kan ändra mej. Blir nyfiken på fenomenet!
Tur att Leffe är en "shoppare", han blir inte svår att övertala;-)

Efter kvällens program var VD-Boris på kanal5's chatt. Han fick givetvis massa frågor.Det var frågor om både jobb och privat. Av hans svar att döma, så verkar han vara en person med en härlig inställning. En dam frågade vilka ledargegenskaper han har, för att lyckas så som han gjort.


Boris svarar: Det är inte så märkvärdigt, börja med ödmjukhet, sunt förnuft och att kunna multiplikationstabellen räcker långt. Det är också bra om chefer inte är så imponerade av sig själva.

Boris, du har vunnit mitt hjärta och jag ska till Gekås och shoppa loss!!

2 kommentarer:

  1. Hejsan ,det var längesedan jag kommentera hos dej har inte sett dej här på länge och du ÅK till Ullared det är skitakul men kanske inte just nu före jul för nu är där fullt och långa långa köer vi var där för 14 dagar sedan och kön var helt fantastiskt gick runt runt men vi hade tur kom inte med dom första och handla det gjorde vi "ler" Kram Fiskartösa

    SvaraRadera
  2. Ja, i mina ögon är han vad varje chef borde vara..! Han har helt klart vunnit mitt hjärta oxå! Jag lovar att du inte blir besviken om du åker dit :)

    SvaraRadera