söndag 15 november 2009

Klick, klick, klick....

..... sa det bara, så var den beställd. Inget impulsköp, fast jag kanske borde väntat ett tag till. Fast å andra sidan, kan man ju vänta hur länge som helst utan att det blir riktigt tillfälle.



Nu ska ni få se på fina bilder så småningom!! Ska bli spännande att lära sej. Ja, jag tror faktiskt att jag kan lära mej. Trots att vissa anser mej vara, ett hopplöst fall som forograf. I vilket fall som helst så har jag nu förutsättningar att lyckas. Nu kan jag inte skylla på kameran längre...

2 kommentarer:

  1. Oooh.. Så kul!!
    Jag har en 450D vilken blev det för dig? Jag fick min.. Hade jag fått bestämma själv hade det blivit en 500D.
    Jag är en äkta "papparatzi". Jag fullkomligt älskar att fotografera! :P

    Jag funderar på att ta en kurs.. För att få ut det mesta av kameran. Har inte lärt mig den helt än.

    Have a lot of fun!!!! :)

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag faktiskt lite avis.. 500D *suck* ;) Lyllo dig!!

    Jag som hade hoppats på att det var en skälig ursäkt :(

    Ha en underbar mys-söndag!!

    SvaraRadera