torsdag 19 november 2009

Dagens Angel

Idag, och alla andra dagar, ska personalen på Sportshopen ha en "Angel".

Fick igår så mycket skryt och beröm från vår kontorschef. Hon och fyra pers till har hjälpt till och inventerat och har ju då gått igenom butiken in i minsta detalj. När vi var färdiga igår till lunch, säger hon:
- Agneta, kan jag få två ord med dej?
Shit, tänkte jag. Det där lät inte bra..... Men jag misstog mej. hon ville bara tala om för mej att butiken är mycket bra skött. Sättet vi jobbar, hur vi tar hand om personalen, ja allt!!

Wow, säger jag!! Växte en hel meter där jag satt!! Att få sån kred för jobbet man lägger ner, känns helt otroligt gött=))

Men detta är inget en mansverk. Därför vill jag med varm hand överräcka "Dagens Angel" till hela staben och säga: Sträck på er och var jävligt stolta över det ni gör!!

2 kommentarer:

  1. sträcker mej med tårar i ögat... Kram till vår superchef.. Bartha

    SvaraRadera
  2. Låter som att du är en superduper chef!!
    T.o.m jag blev lite blöt i ögat.. *skratt*

    SvaraRadera