måndag 9 november 2009

Åren går...

Ja, det gör dom sannerligen. Jag och Leffe satt och tittade på gamla festbilder. Bilder som är sådär 10 år gamla. Vi konstaterade att det hänt en del med våra utseenden.... Herregud, jag menar masssor!! Hur ska detta sluta?

På dessa år har det tillkommit en del kilon, rynkor och påsar under ögonen. Utan att vi egentligen märkt så mycket av det. Det bara hände liksom....



När man har barn borde man väl ändå märka att åren går och att barnen blir äldre, men här i huset fungerar det inte riktigt så. Det går så snabbt!! Ett tu tre, så märker man att barnen börjar protestera och får verkligen tala om för oss att: - Jag är faktiskt stor nu, jag är inget småbarn längre!!



Detta fick Leffe erfara när han köpt en sån här idag:
Victoria tog det ganska bra ändå. Fast hon gjorde klart för sin pappa att denna minsann ska gömmas om nån kompis ska sova över!!

1 kommentar:

  1. Hahaha... Gulligt :)

    Ja det händer en del med utseendet! Någon har övertagit min kropp, nån konstig typ jag inte alls känner igen *skratt*

    SvaraRadera