måndag 18 oktober 2010

Det var meningen som en uppfräschning.

Har ägnat kvällen till att försöka förbättra mitt ovårdade yttre. Kletade färg i håret, som jag trodde var bara i håret. Medan färgen verkade passade jag på att noppa ögonbrynen. Allt väl så långt.....

Färgen på håret blev bra, alldeles perfekt faktiskt. Men herregud va' jag hade kletat runt med färgen i nacken och på öronen! Fläckarna sitter rätt hårt kan jag säga. Så helhetsresultatet blev under all kritik, full i  färgfläckar och rödkantade ögonbryn:(
Nu blir det skrubba av och aloe vera på brynen ;-) om jag ska kunna gå utanför dörren utan att folk ska tro att jag råkat ut för en olycka.

2 kommentarer:

  1. Kunde du inte lagt upp en bild också, låter spännande ;-)
    Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Ha ha, ja att jag inte gjorde det?! ordningen är återställd igen iaf;-) brynen var riktigt fina i morse =D

    SvaraRadera