lördag 16 oktober 2010

Det blev nit och frosseri :(

Inte blev det någon vinst denna lördag heller :( som vanligt lika besviken...  Blev liggande kvar i soffan och frossade vidare på mina chips. Inte bra att äta så mycket - Mår skit nu!! Jag hade ju planerat för en träningsrunda ikväll, men den rundan sitter väldigt lågnt inne nu. Blev inte alls som jag tänkt mej.

Victoria håller på att packa en övernattningsväska, Martin är hos farfar och kör bil och Leffe jobbar. Ser ut som om det blir en kväll på egen hand. Sällan det händer. Egentligen borde jag väl tycka att det är skönt men jag blir bara rastlös av sån't. Vad ska JAG hitta på då?!Men det ska nog lösa sej, något ska jag nog orka ta mej för, fast jag ligger som en utslagen padda just för tillfället.
Om inte annat kan jag ju förbereda för en älgsteksmiddag imorgon. Bästaste Brodern kom med älgkött förut =D En hel kasse med både stek och färs. LYX!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar