måndag 28 juni 2010

Semestertripp

Nu äntligen har vi kommit iväg på vår lilla semestertripp. En resa med hela familjen som går till Småland. För att alla ska få sitt, så är den inplanerad i Eddie och Astrids fotspår. Meduza och Lindgren, om någon undrar. Vi startade hemifrån mitt på dagen idag och har nu hittat ett supermysigt B&B i Hjo. Ni som kan Eddies texter vet ju vad hans morsa gjorde i Hjo.... Det fick jag utförligt sjunget för mej när vi var inne i stan och åt en pizza förut ikväll. Jag  hoppas verkligen att våra bordsgrannar inte hörde!!!
Imorgon drar vi vidare till Velinga och Vimmerby. 

3 kommentarer:

  1. Det var mig ett innehållsrikt inlägg..! *Hahaha* :)

    SvaraRadera
  2. Men.. Du kan ju inte lägga in en massa text efter att jag kommentera ju....!!!!!

    Ha en skön semester får jag ju säga nu då ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha, ja texten dröjde lite..... längesen jag bloggade vettu så jag glömde bort hur man gör. Inlägget bara "slet sej" och publicerades direkt ;-)

    SvaraRadera