söndag 25 april 2010

En go' helg har det varit.

Vilken skön helg!! Har varit ledig efter 12dgr med fullt kör.... Har hunnit med både födelsedagskalas och städning!
Kalaset hade vi på Lövsta. Jag bara beställde smörgåstårtor och åkte dit till dukat bord. Enkelt och greit! Ett stort Tack till Else som ordnade allt! Vad skulle man gjort utan henne?! 
Vi hade en trevlig kväll med hela klanen samlad, utom huvudpersonen då.... som hade roligare på annat håll. Jag är så glad för hans skull! Tänk er att fylla 16 och bli upphämtad av värsta raggarbilen och sen få dra ut på fest. Som han själv uttrycker det: "Dän bäste fölsedagen i hele live"
Det blev ju självklart inte min bästa- Låg vaken och väntade på V8-muller, men ingen kom..... förrän 02.30. Då hade jag målat upp alla senarion som skulle kunna hända och inte sovit en blund!! Jag kunde lika gärna ha sovit lugnt, för han kom hem och var som vanligt;-) Fick dåligt samvete över mina oroliga tankar under natten. Men dom tankarna kommer väl av att man själv varit ute och vet att det är fort gjort att det går överstyr.....
Jag får nog räkna med många sömnlösa nätter framöver, om han ska vara ute och göra det han tycker är det bästa som finns- åka jänkare och spela Eddie!!
Det spelar mej ingen roll med sömnen, för minen på den killen som kom hem här inatt är helt obetalbar! Då blir man varm i hjärtat....

2 kommentarer:

  1. Häääärliiigt!!!
    ..Alltså med minen på din nöjda son :)

    Ja sömnlösa nätter.. Det lär det bli några av ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Å, vad roligt att få ha en sån födelsedag! Men så många oroliga stunder man har när de växer upp... Tur nog så går det oftast bra, så den oron är lite onödig :)

    Håller på att skriva om gamla bloggare, så letade upp dig. Vilken fin blogg du har!

    Hoppas allt är väl med dig!

    Kramar i våren från Madonnan

    SvaraRadera