lördag 27 mars 2010

Att vakna upp ur bubblan

Jag har en egenskap som säkert är värdefull och bra att ha. Nämligen att jag blir mycket fokuserad på det jag håller på med och gör allt för att det ska bli ett bra resultat av det hela. Men efteråt, när man börjar slappna av undrar man var man befunnit sej?! Efter att ha sovit halva dagen, har jag så sakteliga vaknat upp ur min bubbla. Det blir lite smärtsamt att vakna upp när verkligheten kommer ikapp.... Jag har bara haft fokus på shopen sista tiden.  Nu är allt klart och  först då, ser jag annat än jobb. Kom just på att det är väl denna helg som det ska städas och pyntas till påsk.... Shit!! Inte alls upplagd för det och ska jag vara helt ärlig så tror jag att jag skiter i't. Jaa, det gör jag ;-)
GLAD PÅSK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar