tisdag 23 mars 2010

Åjoda, nog blev det natt.

Som jag misstänkte blev det natt innan jag kom från jobb idag. Känns i både ben och rygg att man varit igång sen åtta imorse. Undrar hur många steg man går och hur många kilo man lyfter på en dag? Det som tog knäcken på ryggen idag var nog det tre pall med varor som jag drog genom en decimeter blötsnö, i rent sinne, efter ha kommit ihop mej med med en lastbilchaufför. Jag har med många sådana att göra och de allra flesta av dom borde skaffa sej ett annat jobb. För varför kör man lastbil, när man tycker att det är det mest besvärliga som finns i hela världen? Det undrar jag över.... och det ska jag fråga nästa gång en chaffis vrångör sej mot mej. Jaa, det ska jag!
Natti Natti!!  

2 kommentarer:

  1. Ja gör det, för man kan ju undra. Men du får allt vara rädd om dig o ta de lite lugnt.

    SvaraRadera
  2. I know the feeling:)

    SvaraRadera