onsdag 28 oktober 2009

Går till sängs med ett smajl=)

Alla har vi ett bekräftelesbehov. Mitt kan liknas vid ett barns. Jag går verkligen igång när jag får beröm och när någon säger nå't snällt. Idag har jag fått dubbelt upp!! Först av min dotter. Det hör inte till vanligheterna. Hon är pappas flicka och då är det bara han som kan och alltid gör rätt. Då värmer det extra en moders hjärta, när Victoria idag säger: -Det är så bra att ha en mamma, som både älskar att shoppa och att vara i skogen!!

Sen kommer nästa skräll, Martin berömmer mej för mitt limpbak ikväll. Ni ska veta att det är första gången i världshistorien det sker!! (Jag fick hjälp av Victoria att baka men jag tar åt mej äran ändå)

Tack, mina älskade ungar!! Detta lever jag länge på!!

4 kommentarer:

  1. Underbart!!!
    Tänk så lite det behövs för att göra så mycket!!

    SvaraRadera
  2. Hej va roligt att du bloggar igen, jag har helt tappat suget. Får se om det kommer tilbaka senare.. Visst blir man glad av beröm.. Idag ska vi också gå till skogen och grilla kolbullar, blev så sugen när ni skulle det en dag här.

    SvaraRadera
  3. Härligt med beröm! Du öär ju världens bästa mamma oxå juh;)

    Kul att du bloggar, har saknat de ja=)
    See you on Saturday!!!

    SvaraRadera
  4. Härligt!
    Bara att suga i sig av allt berömmer :D

    KRAM

    SvaraRadera