torsdag 23 juni 2011

Att få tillbaka.

Har för första gången i mitt liv agerat fotbollstränare. Har ägnat mina första dagar på semstern till Fotbollskolan. Jag hade äran att få lägga upp träning och lek 4 tim/dag för pojkar och flickor från förskolan upp till andra klass. De tyckte nog att det var lite kämpigt ibland, stackarna. Särskilt en dag när det började regna. Då blev det plötsligt ett manfall på 5 ungar..... jag höll ju stenhårt på att lite regn har ingen dött av!! Men mammorna kom snällt och hämtade sina regnrädda barn. Jag trodde väl aldrig jag skulle få se dom igen. Men nästa dag kom alla till samlingen igen. Glada och laddade!
Detta "jobb" tog ju en del av semestern men det gör mej ingenting. Tänk, att få så otroligt mycket tillbaka utan att egentligen inte göra annat än att bara vara där. Underbara ungar!! Man blir varm i hjärtat <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar