onsdag 24 november 2010

I väntan på vinter...

Har varit ute på en runda, trots vindarna, ikväll. Det var friskt, kan jag säga!! Kallt men ändå skönt. Fläckvis mycket is och dåligt sandat. Ingen bra kombination. Men jag tog mej helskinnad och utsleten hem.

Nu väntar jag bara på snö..... Vill åka skidor NU!! Men än sålänge har jag varken skidor eller snö. Skidorna är  beställda idag, så om en vecka får gärna spåren vara uppkörda och fina. Men snö kommer ju inte på beställning tyvärr.
Har ställt till det lite för mej igen också. Det börjar bli en vana. I och med den här skidbeställningen fick jag ett litet krav på mej, av min chef Mr R.Jag tycker kravet känns ganska ouppnåligt men han tror jag skulle klara det lätt. Han har inte sett mej åka skidor han!! Men Mr R tycker att om jag ska ha värsta grejerna att åka på, så måste jag åka tjejvasan...... Snällt av honom att jag fick välja  vilket år själv iallafall!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar